အေၾကာင္းမူကား၊ထိုသခင္အားျဖ
လတို႔၌ထင္ရွားေစမည္အေၾကာင္း
ေရာက္ရ၏။ကိုယ္အလိုအလ်ာက္ေရာ
ေၾကာင့္ကယ္တင္ေတာ္မူျခင္းသိ
နည္းဟူမူကား၊ငါတို႔သည္ ေကာင္းေသာအက်င့္တို႔ကိုက်င္
မူရာ ျဖစ္ၾက၏။ထိုေကာင္းေသာအက်င့္
ဆင္ေတာ္မူႏွင့္ၿပီ။ထိုေၾကာင
ေဝၚ ေသာအားျဖင့္၊အေရဖ်ားလွီးျခင
အထက္ကပကတိအတိုင္းျဖစ္ၾကသည္က
မဝင္၊ဂတိေတာ္ပါေသာပဋိိညာဥ္တ
ေအာက္ေမ့ၾကေလာ့။သင္တို႔သည္အ
ျဖင့္အနီးသို႔ေရာက္ၾကၿပီ။ကိ
တဝတည္းျဖစ္ၿပီးေသာထိုလူႏွစ္
ယဖြဲ႔ေစမည္အေၾကာင္းတည္း။ထို
တို႔အား၎၊ရန္ၿငိမ္းျခင္းတရာ
သည္စိတ္ဝိညာဥ္တလံုးတဝတည္း ျဖစ္၍၊ခမည္းေတာ္ထံသို႔တိုးဝ
။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ပညတ္တရားမ်ားပယ္ဖက္ျခင္းအလိ
ဖ်က္ပယ္ျခင္းငွါငါလာသည္ဟုမထ
ရွင္းမႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း၅း၁၇
ကၽြန္ပ္တို့ခရစ္ယာန္ဘာဝင္မ်
၃။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ပညတ္တရားနွင့္ဆိုင္၍ အဘယ္မွ်ေလာက္ တည္ရွိမည္ဟူ၍မိန့္ေတာ္မူသနည
ငါအမွန္ဆိုသည္ကား၊ ေကာင္းကင္ႏွင့္ ေျမႀကီးမပ်က္စီးမွီတိုင္ေအာ
မွ်ျပည့္စံုျခင္းသို႔မေရာက္
ပါရွိေသာစားလံုးမွ်မပ်က္ရဘူ
သမၼာက်မ္း၌ရွိၾကမည္ေလာ့ ေဖၚျပနိုင္သူရွိပါကေဖၚေစလို
၄။ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ ေကာင္းကင္နွင့္ေျမၾကီးပ်က္စ
သည္ဟူ၍မိန့္ေတာ္မူသနည္းပညတိ
ပ်က္စီးလြယ္၏မွတ္ခ်က္။ပညတိၱ
သာလွ်င္ပ်က္စီလြယ္သည္ဟူ၍ ေယရႈခရစ္ေတာ္ မူျခင္ကိုေတြ႕ရသည္
၅။တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုကလည္း အဘယ္သို့ ပညတ္မ်ားရွိသည္ဟုေျပာသနည္း
အျပစ္တရားသည္ပညတ္တရားအားျဖင
တရားေတာ္သည္သန္႔ရွင္းျခင္းရ
ေရာမၾသဝါဒစာ ၇း၁၁-၁၂း
မွတ္ခ်က္။ပညတ္တရားတို့သည္ေက
ေထာက္ခံထားသည္ျမင္ေတြ႕ရသည္
၆။တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုသည္ လူအားျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ပညတ္တရားအယ္သို့
ငါသည္အတြင္းလူ အားျဖင့္ဘုရားသခင္၏ ပညတ္တရားေတာ္ကို ႏွစ္သက္၏။ေရာမၾသဝါဒစာ ၇း၂၂
၇။ပညတ္ေတာ္မ်ားကိုေစာင့္ေရွ
ထိုသခင္၏စကားေတာ္ကိုနားေထာင
ငါတို႔သည္ ထိုသခင္ရွိ ေၾကာင္းကို ထိုသို႔အားျဖင့္ သိရၾက၏။
ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပ႒မေစာင္ ၂း၅
သတၳမေန့ဥပုသ္ေန့အသင္းေတာ္မွ
ေရွာက္ေနျခင္းျဖစ္သည္
၈။အျပစ္မရွိဟုေျပာေသာသူအဘယ္
တဖန္တံု၊ပညတ္သစ္ကိုသင္တို႔အ
အေၾကာင္း မူကား၊ ေမွာင္မိုက္ေပ်ာက္လြင့္၍ မွန္ေသာအလင္းသည္ ထြန္းေတာက္လ်က္ရွိ၏။
ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပ႒မေစာင္၂
၉။ပညတ္တရားမထားမီွတိုင္ေအာင
ပညတ္တရားကိုမထားမွီတိုင္ေအာ
၁၀။ထိုအခါသင္ တို့သည္ ခရစ္ေတာ္ကိုမသိ၊ကၠွသေရလအေပါ
ထိုအခါသင္တို႔သည္ခရစ္ေတာ္ကိ
တို႔ႏွင့္မဆိုင္၊ ေျမာ္လင့္ျခင္းမရွိ၊ ေလာက၌ ဘုရားမဲ့ေနၾက သည္ကို၎၊ ေအာက္ေမ့ၾကေလာ့။
သင္တို႔သည္ အထက္ကေဝးလ်က္ ရွိေသာ္လည္း၊ ယခုမွာ ေယရႈခရစ္၌ ျဖစ္၍ အေသြးေတာ္အားျဖင့္ အနီးသို႔ေရာက္ၾကၿပီ။
ကိုယ္ေတာ္၌ ထိုလူစုႏွစ္စုတို႔ကို လူသစ္တဦးတကိုယ္ တည္း ျဖစ္ေစျခင္းငွါ ျပင္ဆင္၍၊ တလံုးတဝတည္းျဖစ္ၿပီးေသာ ထိုလူႏွစ္စုတို႔ကို လက္ဝါးကပ္တိုင္ေတာ္အားျဖင့္
ထိုခရစ္ေတာ္သည္လည္း ၾကြလာ၍၊ ေဝးလ်က္ရွိေသာ သင္တို႔အား၎၊ နီးလ်က္ရွိေသာ ငါတို႔အား၎၊ ရန္ၿငိမ္းျခင္းတရားတည္းဟူေသ
ထိုသို႔ ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ ငါတို႔ႏွစ္ဦးသည္ စိတ္ဝိညာဥ္တလံုးတဝတည္း ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္ထံသို႔ တိုးဝင္ရမည့္အခြင့္ကို ရၾကၿပီ။
ထိုေၾကာင့္၊ သင္တို႔သည္ တကြၽန္းတႏိုင္ငံသားမဟုတ္၊ ဧည့္သည္လည္းမဟုတ္၊ သန္႔ရွင္းသူတို႔၏ အမ်ိဳးသားျခင္း ျဖစ္ၾက၏။ ဘုရားသခင္၏ အိမ္ေတာ္သားလည္း ျဖစ္ၾက၏။
ဧဖက္ၾသဝါဒစာ ၂း၁၂မွ၁၉
မွတ္ခ်က္။ကၠွသေယလအမ်ိူးတို့
မိ်ူးတို့သည္ ယူဒလူးမ်ိူးမဟုန္လွ်င္ မသန့္ရွင္ဘူးဟူ၍ထင္တတ္ၾကသည္
အမ်ိူးနွင့္ ယူဒလူးမ်ိူး၏ ဆပ္ၾကား၌ ေယရႈခရစ္၏အေသြးေတာ္အားျဖင့္
ေစသည္ဟု တမန္ေတာ္ ရွင္ေသာလုကစိတ္ဝိညာဥ္တရား၌ ခြဲျခားမႈမရွိေတာ့ေၾကာင္ကို
ျခင္းျဖသည္။တကၽြန္တနိုင္ငံသ
တည္းရွိေၾကာင္းေဖၚျခင္ကိုသာ
ေတြရွိရေပ
၁၁။တမန္ေတာ္ရွင္ေပတရုသည္ မည္သည့္အေၾကာင္းအရားမ်ားေဖၚ
တမန္ေတာ္ဝတၳု ၁၁း၁-၁၅တပါးအမ်ိဳးသားတို႔သည
ေပတရုသည္ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔သို႔ တက္လာ ေသာအခါ အေရဖ်ားလွီးျခင္းကို ခံေသာသူတို႔က၊
သင္သည္ အေရဖ်ားလွီးျခင္းကို မခံေသာလူတို႔ႏွင့္ ေပါင္းေဘာ္၍ စားေသာက္ပါသည္တကားဟု ဆန္႔က်င္ဘက္ျပဳ၍ဆိုၾက၏။
ေပတရုသည္လည္း ထိုအေၾကာင္း အရာကို အစမွအဆံုးတိုင္ေအာင္ ေဘာ္ျပသည္ကား၊
ငါသည္ ယုေပၸၿမိဳ၌ ဆုေတာင္းစဥ္ ဘဝင္ျဖစ္၍၊ ေကာင္းကင္မွ ေလးေထာင့္ျဖင့္ခ်လႊတ္ေသာ ခ်ံဳထည္ကဲ့သို႔ေသာ တန္ဆာသည္ဆင္းသက္၍၊ ငါ့ထံသို႔ေရာက္ လာသည္ကို ဗ်ာဒိတ္ရူပါရံုအားျဖင့္ျမင္
ထိုတန္ဆာကို ေစ့ေစ့ၾကည့္ရႈဆင္ျခင္လွ်င္၊
ထိုအခါ ေပတရု၊ ထ၍သတ္စားေလာ့ဟု ငါ့အားေျပာေသာစကားသံကိုလည္း
ငါကလည္း မျဖစ္ႏိုင္ပါသခင္။ ညစ္ညဴးေသာအရာႏွင့္ မစင္ၾကယ္ေသာအရာသည္ အကြၽႏ္ုပ္ခံတြင္းထဲသို႔ တရံတခါမွ်မဝင္ဘူးပါ ဟုေျပာဆို၏။
ေနာက္တဖန္ စကားသံသည္ကား၊ ဘုရားသခင္စင္ၾကယ္ေစေတာ္မူေသ
ထိုသို႔သံုးႀကိမ္ေျမာက္ေအာင
ထိုခဏခ်င္းတြင္ ကဲသရိၿမိဳ႔မွ ငါ့ထံသို႔ေစလႊတ္ေသာလူသံုးေယ
ငါသည္ ေတြးေတာျခင္းမရွိဘဲ ထိုသူတို႔ႏွင့္အတူ သြားရမည္ အေၾကာင္း ဝိညာဥ္ေတာ္သည္ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ ဤညီအစ္ကိုေျခာက္ေယာက္တို႔သည
ေကာင္းကင္တမန္သည္ သူ၏အိမ္၌ ထင္ရွားစြာရပ္လ်က္၊ သင္သည္ ယုေပၸၿမိဳ႔သို႔ လူတို႔ကို ေစလႊတ္၍ ေပတရုအမည္သစ္ကိုရေသာ ရွိမုန္ကိုေခၚပင့္ေလာ။
ထိုေပတရုသည္သင္မွစ၍ သင္၏ အိမ္၌ရွိသမွ်ေသာ သူတို႔ကိုကယ္တင္ေတာ္မူျခင္း
ငါသည္ ေဟာေျပာစျပဳစဥ္၊ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္သည္ ေရွ႔ဦးစြာ ငါတို႔အေပၚသို႔ သက္ေရာက္ေတာ္မူသည္နည္းတူ၊ ထိုသူတို႔အေပၚသို႔လည္း သက္ေရာက္ေတာ္မူ၏။
မွတ္ခ်က္။တမန္ေတာ္ရွင္တရုသည
နွစ္ျခင္းခရစ္ယာန္ဘာသာဝင္တိ
ျခင္းျဖစ္ည္။ အဓိပၸါယ္မွာ လူမ်ိူးအားလံုး အေရဖ်ားလီွးေသာ၎ မလီွေသာ္၎ ဘုရားသခင္
ဖန္ဆင္းသမွ်တို့စင္ၾကယ္၏ဟူ၍
အေၾကာင္းမူကား၊ေယရႈခရစ္ေတာ္
အက်ိူးမရွိ။သတၱာဝါသစ္ျဖစ္ျခ
၁၂။တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုအား အေရဖ်ားလီွးျခင္း၌ အဘယ္သို့ ဆိုသနည္း ပညတ္တရား
အမ်ိဳး၏အဘတို႔သည္လည္း ျငဴစူေသာစိတ္ရွိ၍၊ ေယာသပ္ကိုအဲဂုတၱဳျပည္သို႔ေရ
သူ႔ကိုေစာင့္မေတာ္မူလ်က္ တမန္ေတာ္ဝတၳု ၇း၁၉
၁၃။ပညတ္ေတာ္ဆယ္ပါး ကိုသမၼာက်မ္းစာ၌ အဘယ္သို့ေသာ ပညတ္ဟု၍ ဘုရားသခင္
ထာဝရဘုရားကလည္း၊ငါရွိရာေတာင
ငါေရးထားေသာပညတ္တရားမ်ားကို
ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း ၂၄း ၁၂၁၄။ေမာေရွ ေရးေသာပညတ္တရား စကားေတာ္ ကိုဘယ္မွာထားရွိသနည္း
ဤပညတၱိက်မ္းစာသည္သင္တို႔အမ်
ထာဝရဘုရား၏ ပဋိိညာဥ္ေသတၱာေတာ္ အနားမွာတင္ထားၾကေလာ့။
တရားေဟာရာက်မ္း ၃၁း၂၆
မွတ္ခ်က္။ေမာေရွာ ေရးေသာပညတ္စကားမ်ားသည္ ဘုရားသခင္ ပဠိညာဥ္ သတၱာ အေပၚ
ရွိသည္ဟုေဖၚျပထား
၁၅။တမန္ေတာ္ၾကီးေမာေရွာ ေရးသာျပုစုေသာပညတိၱိက်မ္းစာ
တဖန္မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ေမာေရွ၏ပညတၱိက်မ္းစာ၌၎၊ပေရာ
ငါ့ကိုရည္မွတ္၍ ေရးထားသမွ်ေသာ အခ်က္တို႔သည္ ျပည့္စံုရမည္ဟု ငါသည္ သင္တို႔ႏွင့္အတူ ရွိစဥ္အခါ သင္တို႔အား ေဟာေျပာေသာအေၾကာင္းအရာတို႔က
။ ရွင္လုကာခရစ္ဝင္က်မ္း ၂၄း၄၄ေယရႈခရစ္ေတာ္ ပညတ္ေတာ္ဆယ္ပါး တို့ပယ္ဖ်က္ မပယ္သည္ကို ေတြေဝစရာအေၾကာင္း
မရွိပါ
၁၆ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ပညတ္
သိုျဖစ္လွ်င္၊ ယံုၾကည္ျခင္း အားျဖင့္ ငါတို႔သည္ ပညတ္တရားကို ပယ္ၾကသေလာ။ အလွ်င္းမပယ္၊ သာ၍ တည္ေစ၏။
ေရာမၾသဝါဒစာ ၃း၃၁ငါတို႔ႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္ေသာ ဝိနည္းအထံုးအဖဲြ႔ ႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေသာလက္မွတ္ကိုေခ်၍၊
ေကာေလာသဲၾသဝါဒစာ
၂း၁၄ ပညတ္ေတာ္ဆယ္ပါးပယ္ဖက္ျခင္မပ
သည္။ပညတ္ေတာ္ဆယ္ ေကာင္းကင္နွင့္ေျမၾကီးပ်က္စ
ေသာအရာမ်ားသင္တို႔သည္အထက္က ေလာကီတရားသို႔လိုက္၍အာကာသေက
သာမင္းတည္းဟူေသာ ျငင္းဆန္ေသာသူတို႔၌ ျပဳျပင္ေသာဝိညာဥ္၏အလိုႏွင့္
လည္ၾက၍၊ထိုဒုစရိုက္အျပစ္၌ ေသလ်က္ရွိေနေသာသင္တို႔ကိုပင
အဘယ္သို႔နည္းဟူမူကား၊ ထိုသခင္သည္ ငါတို႔၏ ရန္ၿငိမ္းျခင္းအေၾကာင္း ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ဝိနည္းအထံုးအဖြဲ
႔ႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေသာ ပညတ္တရားတည္းဟူေသာ ရန္ၿငိဳးဖြဲ႔ျခင္း၏ အေၾကာင္းကို ကိုယ္ခႏၶြာေတာ္တြင္ ပယ္ရွင္း
ေတာ္မူသျဖင့္၊ပိုင္းျခားလ်က
ေတာ္မူ၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ရန္ကိုၿငိမ္းေစၿပီးလွ်င္၊ထိ
အထက္ကကိုယ္ကာယ၏ အလိုသို႔၎၊ စိတ္၏အလိုသို႔၎၊ လိုက္သျဖင့္၊ ကာမဂုဏ္တို႔၌ က်င္လည္သည္
ျဖစ္၍၊ ၾကြင္းေသာသူတို႔ကဲ့သို႔ပင္ ပကတိအတိုင္း အမ်က္ေတာ္ကို ခံရေသာသူ ျဖစ္ၾက၏။