ခရစ္ေတာ္ပယ္ရွင္းေသာပညတ္တရားမ်ား

၁။ခရစ္ေတာ္အဘယ္အရားမ်ားပယ္ရွင္းေတာ္မူသနည္း။

အေၾကာင္းမူကား၊ထိုသခင္အားျဖ
င့္ငါတို႔၌ ေက်းဇူးျပဳ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္၏အလြန္ၾကြယ္ဝျခင္းကို ေနာင္ကပ္ကာ
လတို႔၌ထင္ရွားေစမည္အေၾကာင္း ျဖစ္သတည္း။ယံုၾကည္ေသာအားျဖင့္ ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ကယ္တင္ျခင္းသို႔
ေရာက္ရ၏။ကိုယ္အလိုအလ်ာက္ေရာက္သည္မဟုတ္။ဘုရားသခင္သနားေတာ္မူရာ ျဖစ္သတည္း။ကိုယ္ကုသိုလ္
ေၾကာင့္ကယ္တင္ေတာ္မူျခင္းသို႔ ေရာက္သည္မဟုတ္။သို႔ျဖစ္၍အဘယ္သူမွ်ဝါၾကြားစရာအခြင့္မရွိ။အဘယ္ေၾကာင့္
နည္းဟူမူကား၊ငါတို႔သည္ ေကာင္းေသာအက်င့္တို႔ကိုက်င့္ရမည္အေၾကာင္း၊ ေယရႈခရစ္၌ ျပဳျပင္၍ဖန္ဆင္းေတာ္
မူရာ ျဖစ္ၾက၏။ထိုေကာင္းေသာအက်င့္တို႔၌ငါတို႔သည္က်င္လည္ရမည္အေၾကာင္း၊ဘုရားသခင္သည္ငါတို႔ကို ျပင္
ဆင္ေတာ္မူႏွင့္ၿပီ။ထိုေၾကာင့္၊လက္ျဖင့္ကိုယ္ကာယ၌ျပဳေသာ ေဝါဟာရအေရဖ်ားလွီးျခင္းကိုခံရေသာသူတို႔ေခၚ
ေဝၚ ေသာအားျဖင့္၊အေရဖ်ားလွီးျခင္းကိုမခံေသာလူဟူ၍ ေခၚေဝၚၾကေသာသာသနာပလူတို႔အထဲ၌သင္တို႔သည္
အထက္ကပကတိအတိုင္းျဖစ္ၾကသည္ကို၎၊ထိုအခါသင္တို႔သည္ခရစ္ေတာ္ကိုမသိ၊ဣသေရလအေပါင္းအသင္း
မဝင္၊ဂတိေတာ္ပါေသာပဋိိညာဥ္တရားတို႔ႏွင့္မဆိုင္၊ ေျမာ္လင့္ျခင္းမရွိ၊ ေလာက၌ဘုရားမဲ့ေနၾကသည္ကို၎၊
ေအာက္ေမ့ၾကေလာ့။သင္တို႔သည္အထက္ကေဝးလ်က္ရွိေသာ္လည္း၊ယခုမွာ ေယရႈခရစ္၌ ျဖစ္၍အေသြးေတာ္အား
ျဖင့္အနီးသို႔ေရာက္ၾကၿပီ။ကိုယ္ေတာ္၌ထိုလူစုႏွစ္စုတို႔ကိုလူသစ္တဦးတကိုယ္တည္း ျဖစ္ေစျခင္းငွါ ျပင္ဆင္၍၊တလံုး
တဝတည္းျဖစ္ၿပီးေသာထိုလူႏွစ္စုတို႔ကိုလက္ဝါးကပ္တိုင္ေတာ္အားျဖင့္ရန္ကိုသတ္ျဖတ္လ်က္၊ဘုရားသခင္ႏွင့္မိႆဟာ
ယဖြဲ႔ေစမည္အေၾကာင္းတည္း။ထိုခရစ္ေတာ္သည္လည္းၾကြလာ၍၊ ေဝးလ်က္ရွိေသာသင္တို႔အား၎၊နီးလ်က္ရွိေသာငါ
တို႔အား၎၊ရန္ၿငိမ္းျခင္းတရားတည္းဟူေသာဧဝံေဂလိတရားကို ေဟာေတာ္မူ၏။ထိုသို႔ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ငါတို႔ႏွစ္ဦး
သည္စိတ္ဝိညာဥ္တလံုးတဝတည္း ျဖစ္၍၊ခမည္းေတာ္ထံသို႔တိုးဝင္ရမည့္အခြင့္ကို ရၾကၿပီ။ ဧဖက္ၾသဝါဒစာ ၂း၁၃-၁၈၂
။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ပညတ္တရားမ်ားပယ္ဖက္ျခင္းအလိုငွါ လာသနည္းပညတၱိက်မ္း၊အနာဂတၱိက်မ္းမ်ားကို
ဖ်က္ပယ္ျခင္းငွါငါလာသည္ဟုမထင္ၾကႏွင့္။ဖ်က္ပယ္ျခင္းငွါငါလာသည္မဟုတ္။ ျပည့္စံုျခင္းငွါငါလာသည္တည္း။
ရွင္းမႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း၅း၁၇
ကၽြန္ပ္တို့ခရစ္ယာန္ဘာဝင္မ်ားတို့ဘယ္ပညတ္မ်ား ေယရႈခရစ္ေတာ္ပယ္ရွင္းသည္ဟူ၍ေထာက္ျပနိုင္မည္ေလာ့
၃။ေယရႈခရစ္ေတာ္ ပညတ္တရားနွင့္ဆိုင္၍ အဘယ္မွ်ေလာက္ တည္ရွိမည္ဟူ၍မိန့္ေတာ္မူသနည္း
ငါအမွန္ဆိုသည္ကား၊ ေကာင္းကင္ႏွင့္ ေျမႀကီးမပ်က္စီးမွီတိုင္ေအာင္၊ပညတၱိက်မ္း၌အငယ္ဆံုးေသာစာလံုးဗိႏၶဳတလံုး
မွ်ျပည့္စံုျခင္းသို႔မေရာက္မီွမပ်က္စီးရ။မွတ္ခ်က္။ေယရႈခရစ္ေတာ္မိန့္ေတာ္မူသည္မွာပညတိၱိက်မ္းအနာဂတိၱိက်မ္း၌
ပါရွိေသာစားလံုးမွ်မပ်က္ရဘူးဟူ၍မိန့္ေတာ္မူျခင္းကိုေတြ႕ရွိနိုင္သည္ပ႒မေန့ရက္ဥပုသ္ေစာင့္ျခင္းအရာတို့သည္ဘယ္
သမၼာက်မ္း၌ရွိၾကမည္ေလာ့ ေဖၚျပနိုင္သူရွိပါကေဖၚေစလိုပါသည္
၄။ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ ေကာင္းကင္နွင့္ေျမၾကီးပ်က္စီလြယ္ေသာလည္းမည္သည္ပညတ္မ်ားတို့အဘယ္သို့ရွိ
သည္ဟူ၍မိန့္ေတာ္မူသနည္းပညတိၱိက်မ္း၌အငယ္ဆံုေသာဗိႏၶဳတလံုးပ်က္စီးလြယ္သည္ထက္၊ေကာင္းကင္နွင့္ေျမၾကီး
ပ်က္စီးလြယ္၏မွတ္ခ်က္။ပညတိၱိက်မ္းအနာဂတိၱိက်မ္းရွိသည္တို့အငယ္ေသာစာလံုးမွ်မပ်က္စီးဘဲ ေကာင္းကင္နွင့္ ေျမၾကီး
သာလွ်င္ပ်က္စီလြယ္သည္ဟူ၍ ေယရႈခရစ္ေတာ္ မူျခင္ကိုေတြ႕ရသည္
၅။တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုကလည္း အဘယ္သို့ ပညတ္မ်ားရွိသည္ဟုေျပာသနည္း
အျပစ္တရားသည္ပညတ္တရားအားျဖင့္အခြင့္ရလွ်င္၊ငါ့ကိုလွည့္ျဖား၍ထုိတရားအား ျဖင့္ငါ့ကိုသတ္ေလ၏။ထုိေၾကာင့္၊
တရားေတာ္သည္သန္႔ရွင္းျခင္းရွိ၏။ပညတ္တရားလည္းသန္႔ရွင္းျခင္း၊ ေျဖာင့္မတ္ျခင္း၊ ေကာင္းျမတ္ျခင္းရွိ၏။
ေရာမၾသဝါဒစာ ၇း၁၁-၁၂း
မွတ္ခ်က္။ပညတ္တရားတို့သည္ေကာင္ျမတ္ျခင္နွင့္သန့္ရွင္းျခင္း။ေျဖာင့္ျခင္းရွိေၾကာင္းတမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုကလည္း
ေထာက္ခံထားသည္ျမင္ေတြ႕ရသည္
၆။တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုသည္ လူအားျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ပညတ္တရားအယ္သို့
ငါသည္အတြင္းလူ အားျဖင့္ဘုရားသခင္၏ ပညတ္တရားေတာ္ကို ႏွစ္သက္၏။ေရာမၾသဝါဒစာ ၇း၂၂
၇။ပညတ္ေတာ္မ်ားကိုေစာင့္ေရွာက္ျခင္းအရာ၌ အဘယ္သို့ရွိသနည္း
ထိုသခင္၏စကားေတာ္ကိုနားေထာင္ေသာသူမည္သည္ကား၊ဘုရားသခင္ကိုခ်စ္ျခင္းေမတၱာႏွင့္အမွန္ျပည့္စံု၏။
ငါတို႔သည္ ထိုသခင္ရွိ ေၾကာင္းကို ထိုသို႔အားျဖင့္ သိရၾက၏။
ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပ႒မေစာင္ ၂း၅
သတၳမေန့ဥပုသ္ေန့အသင္းေတာ္မွအသင္းသူအသင္းသားတို့သည္ဘုရားသခင္ခ်စ္၍ပညတ္တရားမ်ားေစာင့္
ေရွာက္ေနျခင္းျဖစ္သည္
၈။အျပစ္မရွိဟုေျပာေသာသူအဘယ္သို့ျဖစ္သနည္း
တဖန္တံု၊ပညတ္သစ္ကိုသင္တို႔အားငါေရးထား၏။ထိုသခင္အားျဖင့္င္း၊သင္တို႔အားျဖင့္၎၊အသစ္မွန္ေပ၏။
အေၾကာင္း မူကား၊ ေမွာင္မိုက္ေပ်ာက္လြင့္၍ မွန္ေသာအလင္းသည္ ထြန္းေတာက္လ်က္ရွိ၏။
ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပ႒မေစာင္၂း၈
၉။ပညတ္တရားမထားမီွတိုင္ေအာင္ ေလာက၌အျပစ္ရွိ၏။အဘယ္ပညတ္တရာမွ်မရွိ
ပညတ္တရားကိုမထားမွီတိုင္ေအာင္ဤေလာက၌အျပစ္ရွိ၏။အဘယ္ပညတ္တရားမွ်မရွိလွ်င္၊အျပစ္ရွိသည္ဟု မွတ္စရာမရွိ၊ ေရာမၾသဝါဒစာ ၅း၁၃
၁၀။ထိုအခါသင္ တို့သည္ ခရစ္ေတာ္ကိုမသိ၊ကၠွသေရလအေပါင္းအသင္တို့၌ မဝင္၊
ထိုအခါသင္တို႔သည္ခရစ္ေတာ္ကိုမသိ၊ဣသေရလအေပါင္းအသင္း၌မဝင္၊ဂတိေတာ္ပါေသာပဋိိညာဥ္တရား
တို႔ႏွင့္မဆိုင္၊ ေျမာ္လင့္ျခင္းမရွိ၊ ေလာက၌ ဘုရားမဲ့ေနၾက သည္ကို၎၊ ေအာက္ေမ့ၾကေလာ့။
သင္တို႔သည္ အထက္ကေဝးလ်က္ ရွိေသာ္လည္း၊ ယခုမွာ ေယရႈခရစ္၌ ျဖစ္၍ အေသြးေတာ္အားျဖင့္ အနီးသို႔ေရာက္ၾကၿပီ။
ကိုယ္ေတာ္၌ ထိုလူစုႏွစ္စုတို႔ကို လူသစ္တဦးတကိုယ္ တည္း ျဖစ္ေစျခင္းငွါ ျပင္ဆင္၍၊ တလံုးတဝတည္းျဖစ္ၿပီးေသာ ထိုလူႏွစ္စုတို႔ကို လက္ဝါးကပ္တိုင္ေတာ္အားျဖင့္ ရန္ကိုသတ္ျဖတ္လ်က္၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ မိႆဟာယဖြဲ႔ေစမည္အေၾကာင္းတည္း။
ထိုခရစ္ေတာ္သည္လည္း ၾကြလာ၍၊ ေဝးလ်က္ရွိေသာ သင္တို႔အား၎၊ နီးလ်က္ရွိေသာ ငါတို႔အား၎၊ ရန္ၿငိမ္းျခင္းတရားတည္းဟူေသာ ဧဝံေဂလိတရားကို ေဟာေတာ္မူ၏။
ထိုသို႔ ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ ငါတို႔ႏွစ္ဦးသည္ စိတ္ဝိညာဥ္တလံုးတဝတည္း ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္ထံသို႔ တိုးဝင္ရမည့္အခြင့္ကို ရၾကၿပီ။
ထိုေၾကာင့္၊ သင္တို႔သည္ တကြၽန္းတႏိုင္ငံသားမဟုတ္၊ ဧည့္သည္လည္းမဟုတ္၊ သန္႔ရွင္းသူတို႔၏ အမ်ိဳးသားျခင္း ျဖစ္ၾက၏။ ဘုရားသခင္၏ အိမ္ေတာ္သားလည္း ျဖစ္ၾက၏။
ဧဖက္ၾသဝါဒစာ ၂း၁၂မွ၁၉
မွတ္ခ်က္။ကၠွသေယလအမ်ိူးတို့နွင့္..တပါးေသာအမ်ိူး အေပါင္းအေဘာ္မုၾကသည္ ယူဒလူ
မိ်ူးတို့သည္ ယူဒလူးမ်ိူးမဟုန္လွ်င္ မသန့္ရွင္ဘူးဟူ၍ထင္တတ္ၾကသည္နွင့္အညီ တပါးေသာ
အမ်ိူးနွင့္ ယူဒလူးမ်ိူး၏ ဆပ္ၾကား၌ ေယရႈခရစ္၏အေသြးေတာ္အားျဖင့္သာလွ်င္ ရန္ကိုျငိမ္း
ေစသည္ဟု တမန္ေတာ္ ရွင္ေသာလုကစိတ္ဝိညာဥ္တရား၌ ခြဲျခားမႈမရွိေတာ့ေၾကာင္ကိုေဖၚ
ျခင္းျဖသည္။တကၽြန္တနိုင္ငံသားမရွိ ေယရႈခရစ္ေတာ္၏ အေသြးေတာ္အားျဖင့္ တလံုးတဝ
တည္းရွိေၾကာင္းေဖၚျခင္ကိုသာလွ်င္ေတြ့ရွိသည္ ပညတ္တရားမ်ားပညတ္ပယ္ဖ်က္ျခင္းမ
ေတြရွိရေပ
၁၁။တမန္ေတာ္ရွင္ေပတရုသည္ မည္သည့္အေၾကာင္းအရားမ်ားေဖၚျပျခင္းရွိသနည္း
တမန္ေတာ္ဝတၳု ၁၁း၁-၁၅တပါးအမ်ိဳးသားတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္တရားေတာ္ကို ခံယူၾကသည္ဟု ယုဒျပည္၌ ရွိေသာ တမန္ေတာ္တို႔ႏွင့္ ညီအစ္ကိုမ်ားတို႔သည္ ၾကားသိၾက၏။
ေပတရုသည္ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔သို႔ တက္လာ ေသာအခါ အေရဖ်ားလွီးျခင္းကို ခံေသာသူတို႔က၊
သင္သည္ အေရဖ်ားလွီးျခင္းကို မခံေသာလူတို႔ႏွင့္ ေပါင္းေဘာ္၍ စားေသာက္ပါသည္တကားဟု ဆန္႔က်င္ဘက္ျပဳ၍ဆိုၾက၏။
ေပတရုသည္လည္း ထိုအေၾကာင္း အရာကို အစမွအဆံုးတိုင္ေအာင္ ေဘာ္ျပသည္ကား၊
ငါသည္ ယုေပၸၿမိဳ၌ ဆုေတာင္းစဥ္ ဘဝင္ျဖစ္၍၊ ေကာင္းကင္မွ ေလးေထာင့္ျဖင့္ခ်လႊတ္ေသာ ခ်ံဳထည္ကဲ့သို႔ေသာ တန္ဆာသည္ဆင္းသက္၍၊ ငါ့ထံသို႔ေရာက္ လာသည္ကို ဗ်ာဒိတ္ရူပါရံုအားျဖင့္ျမင္၏။
ထိုတန္ဆာကို ေစ့ေစ့ၾကည့္ရႈဆင္ျခင္လွ်င္၊ သားရဲမွစ၍ ေျမ၌က်င္ လည္ေသာ သားမ်ိဳး၊ တြားတတ္ေသာတိရစာၦန္မ်ိဳး၊ မိုဃ္းေကာင္းကင္၌ က်င္လည္ေသာငွက္မ်ိဳးတို႔ကို ျမင္၏။
ထိုအခါ ေပတရု၊ ထ၍သတ္စားေလာ့ဟု ငါ့အားေျပာေသာစကားသံကိုလည္း ငါၾကား၏။
ငါကလည္း မျဖစ္ႏိုင္ပါသခင္။ ညစ္ညဴးေသာအရာႏွင့္ မစင္ၾကယ္ေသာအရာသည္ အကြၽႏ္ုပ္ခံတြင္းထဲသို႔ တရံတခါမွ်မဝင္ဘူးပါ ဟုေျပာဆို၏။
ေနာက္တဖန္ စကားသံသည္ကား၊ ဘုရားသခင္စင္ၾကယ္ေစေတာ္မူေသာ အရာကိုညစ္ညဴးသည္ မထင္ႏွင့္ဟု ေကာင္းကင္ထဲကလာျပန္၏။
ထိုသို႔သံုးႀကိမ္ေျမာက္ေအာင္ျဖစ္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာရွိသမွ်တို႔ကို ေကာင္းကင္ထဲသို႔ ဆြဲယူျပန္ေလ၏။
ထိုခဏခ်င္းတြင္ ကဲသရိၿမိဳ႔မွ ငါ့ထံသို႔ေစလႊတ္ေသာလူသံုးေယာက္ တို႔သည္ ငါရွိေသာအိ္မ္အနားမွာ ရပ္ေနၾက၏။
ငါသည္ ေတြးေတာျခင္းမရွိဘဲ ထိုသူတို႔ႏွင့္အတူ သြားရမည္ အေၾကာင္း ဝိညာဥ္ေတာ္သည္ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ ဤညီအစ္ကိုေျခာက္ေယာက္တို႔သည္လည္း ငါႏွင့္အတူသြား၍ ထိုသူ၏အိမ္သို႔ ဝင္ၾက၏။
ေကာင္းကင္တမန္သည္ သူ၏အိမ္၌ ထင္ရွားစြာရပ္လ်က္၊ သင္သည္ ယုေပၸၿမိဳ႔သို႔ လူတို႔ကို ေစလႊတ္၍ ေပတရုအမည္သစ္ကိုရေသာ ရွိမုန္ကိုေခၚပင့္ေလာ။
ထိုေပတရုသည္သင္မွစ၍ သင္၏ အိမ္၌ရွိသမွ်ေသာ သူတို႔ကိုကယ္တင္ေတာ္မူျခင္းတရားကို သင့္အားေဟာေျပာလိမ့္မည္ဟု ျမြက္ဆိုခဲ့ေသာ အေၾကာင္းအရာကို ထိုသူသည္ငါတို႔အားျပန္ၾကားေလ၏။
ငါသည္ ေဟာေျပာစျပဳစဥ္၊ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္သည္ ေရွ႔ဦးစြာ ငါတို႔အေပၚသို႔ သက္ေရာက္ေတာ္မူသည္နည္းတူ၊ ထိုသူတို႔အေပၚသို႔လည္း သက္ေရာက္ေတာ္မူ၏။
မွတ္ခ်က္။တမန္ေတာ္ရွင္တရုသည္ျမင္ရေသာရူပါရုံသည္ လူးမ်ိူးအားလံုးသန့္ရွင္းေၾကာင္း ဘုရားသခင္ဖတ္သမွ် ေသာသူအေပါင္းတို့သည္စင္ၾကယ္ေၾကာင္းကိုေဖၚျပင္ျဖစ္သည္
နွစ္ျခင္းခရစ္ယာန္ဘာသာဝင္တို့ အားလံုးစာလို့ရတယ္လို့အဓိပၸါယ္ျပန္ျခင္းမွားမွားယြင္း
ျခင္းျဖစ္ည္။ အဓိပၸါယ္မွာ လူမ်ိူးအားလံုး အေရဖ်ားလီွးေသာ၎ မလီွေသာ္၎ ဘုရားသခင္
ဖန္ဆင္းသမွ်တို့စင္ၾကယ္၏ဟူ၍ အဓိပၸါယ္ကိုရရွိသည္
အေၾကာင္းမူကား၊ေယရႈခရစ္ေတာ္ထံ၌ အေရဖ်ားလွီးျခင္းအက်ိူးမရွိ၊မခံဘဲေနျခင္းလည္း
အက်ိူးမရွိ။သတၱာဝါသစ္ျဖစ္ျခင္း သာအက်ိူးရွိ၏။ ဂလာတိၾသဝါဒစာ ၆း၁၅
၁၂။တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုအား အေရဖ်ားလီွးျခင္း၌ အဘယ္သို့ ဆိုသနည္း ပညတ္တရား
အမ်ိဳး၏အဘတို႔သည္လည္း ျငဴစူေသာစိတ္ရွိ၍၊ ေယာသပ္ကိုအဲဂုတၱဳျပည္သို႔ေရာင္းလိုက္ၾက၏။ဘုရားသခင္သည္
သူ႔ကိုေစာင့္မေတာ္မူလ်က္ တမန္ေတာ္ဝတၳု ၇း၁၉
၁၃။ပညတ္ေတာ္ဆယ္ပါး ကိုသမၼာက်မ္းစာ၌ အဘယ္သို့ေသာ ပညတ္ဟု၍ ဘုရားသခင္
ထာဝရဘုရားကလည္း၊ငါရွိရာေတာင္ေပၚသို႔တတ္၍ ေနေလာ့။လူမ်ားတို႔အားသြန္သင္ဘုိ႔ရာ ေက်ာက္ျပားေပၚမွာ
ငါေရးထားေသာပညတ္တရားမ်ားကို သင္၌ငါအပ္ေပးမည္ဟု ေမာေရွအား မိန္႔ေတာ္မူၿပီး လွ်င္
ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း ၂၄း ၁၂၁၄။ေမာေရွ ေရးေသာပညတ္တရား စကားေတာ္ ကိုဘယ္မွာထားရွိသနည္း
ဤပညတၱိက်မ္းစာသည္သင္တို႔အမ်ိဳးတဘက္၌သက္ေသျဖစ္မည္အေၾကာင္း၊ထိုစာကိုယူ၍သင္တို႔ဘုရားသခင္
ထာဝရဘုရား၏ ပဋိိညာဥ္ေသတၱာေတာ္ အနားမွာတင္ထားၾကေလာ့။
တရားေဟာရာက်မ္း ၃၁း၂၆
မွတ္ခ်က္။ေမာေရွာ ေရးေသာပညတ္စကားမ်ားသည္ ဘုရားသခင္ ပဠိညာဥ္ သတၱာ အေပၚ
ရွိသည္ဟုေဖၚျပထား
၁၅။တမန္ေတာ္ၾကီးေမာေရွာ ေရးသာျပုစုေသာပညတိၱိက်မ္းစာအဘယ္သို့ရွိသည္ဟူ ေယရႈမိန့္ေတာ္မူသနည္း
တဖန္မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ေမာေရွ၏ပညတၱိက်မ္းစာ၌၎၊ပေရာဖက္တို႔၏က်မ္းစာ၌၎၊ဆာလံက်မ္းစာ၌၎၊
ငါ့ကိုရည္မွတ္၍ ေရးထားသမွ်ေသာ အခ်က္တို႔သည္ ျပည့္စံုရမည္ဟု ငါသည္ သင္တို႔ႏွင့္အတူ ရွိစဥ္အခါ သင္တို႔အား ေဟာေျပာေသာအေၾကာင္းအရာတို႔ကား ဤအေၾကာင္းအရာ ေပတည္းဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
။ ရွင္လုကာခရစ္ဝင္က်မ္း ၂၄း၄၄ေယရႈခရစ္ေတာ္ ပညတ္ေတာ္ဆယ္ပါး တို့ပယ္ဖ်က္ မပယ္သည္ကို ေတြေဝစရာအေၾကာင္း
မရွိပါ
၁၆ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ပညတ္ေတာ္တို့ကိုပယ္လို့ရမည္သနည္
သိုျဖစ္လွ်င္၊ ယံုၾကည္ျခင္း အားျဖင့္ ငါတို႔သည္ ပညတ္တရားကို ပယ္ၾကသေလာ။ အလွ်င္းမပယ္၊ သာ၍ တည္ေစ၏။
ေရာမၾသဝါဒစာ ၃း၃၁ငါတို႔ႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္ေသာ ဝိနည္းအထံုးအဖဲြ႔ ႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေသာလက္မွတ္ကိုေခ်၍၊ လက္ဝါးကပ္တိုင္မွာ ရုိက္ထားလ်က္၊ ငါတို႔စပ္ၾကားထဲကပယ္ရွင္းေတာ္မူၿပီ။
ေကာေလာသဲၾသဝါဒစာ
၂း၁၄ ပညတ္ေတာ္ဆယ္ပါးပယ္ဖက္ျခင္မပါရွိေၾကာင္း ကိုသမၼာက်မ္းစာမ်ားမွာေဖၚျပထား
သည္။ပညတ္ေတာ္ဆယ္ ေကာင္းကင္နွင့္ေျမၾကီးပ်က္စီးေသာ္လည္းတည္ရွိေနဦးမယ္ ေယရႈခရစ္ေတာ္ပယ္ရွင္
ေသာအရာမ်ားသင္တို႔သည္အထက္က ေလာကီတရားသို႔လိုက္၍အာကာသေကာင္းကင္၏တန္ခိုးကိုအစိုးရ
သာမင္းတည္းဟူေသာ ျငင္းဆန္ေသာသူတို႔၌ ျပဳျပင္ေသာဝိညာဥ္၏အလိုႏွင့္အညီ၊ဒုစရိုက္အျပစ္တို႔၌က်င္
လည္ၾက၍၊ထိုဒုစရိုက္အျပစ္၌ ေသလ်က္ရွိေနေသာသင္တို႔ကိုပင္ဘုရားသခင္သည္အသက္ရွင္ေစေတာ္မူၿပီ။
အဘယ္သို႔နည္းဟူမူကား၊ ထိုသခင္သည္ ငါတို႔၏ ရန္ၿငိမ္းျခင္းအေၾကာင္း ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ဝိနည္းအထံုးအဖြဲ
႔ႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေသာ ပညတ္တရားတည္းဟူေသာ ရန္ၿငိဳးဖြဲ႔ျခင္း၏ အေၾကာင္းကို ကိုယ္ခႏၶြာေတာ္တြင္ ပယ္ရွင္း
ေတာ္မူသျဖင့္၊ပိုင္းျခားလ်က္ရွိေသာစပ္ၾကားအုတ္တန္တိုင္းနံရံကိုၿဖိဳဖ်က္၍လူမ်ိဳးႏွစ္စုတို႔ကိုတစုတည္း ျဖစ္ေစ
ေတာ္မူ၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ရန္ကိုၿငိမ္းေစၿပီးလွ်င္၊ထိုျငင္းဆန္ ေသာသူတို႔ႏွင့္တကြ၊ ငါတို႔ရွိသမွ်သည္
အထက္ကကိုယ္ကာယ၏ အလိုသို႔၎၊ စိတ္၏အလိုသို႔၎၊ လိုက္သျဖင့္၊ ကာမဂုဏ္တို႔၌ က်င္လည္သည္
ျဖစ္၍၊ ၾကြင္းေသာသူတို႔ကဲ့သို႔ပင္ ပကတိအတိုင္း အမ်က္ေတာ္ကို ခံရေသာသူ ျဖစ္ၾက၏။

ခရစ္ေတာ္၏ တမန္ျဖစ္ေယာင္ေဆာင္၍ လွည့္ျဖားတတ္ေသာ အမႈေစာင့္ျဖစ္ၾက၏

The Ten Commandments Today the Decalogue is being forcibly removed from schools, government institutions and other public places. Havi...