၁။ဘုရားသခင္သည္လူကိုအဘယ္သို ့ေသာအျဖစ္ႏွင္ ့ဖန္ဆင္းေတာ္မူသနည္း။
ငါေတြ ့ရေသာအရာတခုတည္းဟူမူကား၊ ဘုရားသခင္သည္လူကိုေျဖာင့္မတ္ေအာင္ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာ္လည္း၊ လူတို ့သည္ မ်ားျပားေတာ္အၾကံစည္တို ့ကို ရွာေဖြၾကံစည္ၾကျပီ။
ေဒသနာက်မ္း ၇း၂၉။
ထိုသို ့ဘုရားသခင္သည္ မိမိပံုသ႑ာန္ႏွင္ ့အညီ၊ လူကိုဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဘုရား သခင္၏ ပံုသ႑ာန္ေတာ္ႏွင္ ့အညီ ၊ လူေယာက္က်ား လူမိန္းမ ကိုဖန္ဆင္းျပီးလွ်င္ ၊ အခ်င္းတို့ မ်ားျပားစြာေမြးဘြားၾကေလာ ့။ ေျမၾကီးကို ျပည္ ့ေစ၍ ႏိုင္ၾကေလာ ့။ ပင္လယ္ငါးတို ့ကို၎၊ မိုဃ္းေကာင္း
ကင္ငွက္တို ့ကို၎၊အသက္ရွင္၍ ေျမေပါ္မွာ လႈပ္ရွားတတ္ေသာ ၊တိရစၦန္အေပါင္းတို ့
ကို၎၊အုပ္စိုးၾကေလာ ့ဟု မိန္ ့ေတာ္မူ၍။ သူတိ ု့ကို ေကာင္းခ်ီးေပးေတာ္မူ၏။ဘုရားသခင္က
လည္း၊ ၾကည္ ့ရႈေလာ ့။ ေျမတျပင္လံုး၌ စပါးသီးကို ျဖစ္ေစေသာ၊ စပါးပင္ အမ်ိဳးမိ်ိဳး တို ့ကို ၎။မ်ိဳးေစ ့ကို ျဖစ္ေစေသာ၊ အသီးႏွ ံကို ျဖစ္ေစေသာ သစ္ပင္အမ်ိဳးမ်ိဳး တို ့ကို ၎၊သင္တို ့စားစရာဖို ့ငါေပး၏။ ေျမသား မိုးေကာင္းကင္ငွက္။အသက္ရွင္၍ ေျမေပါ္မွာ။ တြားတတ္ေသာ၊ တိရ စၦန္ အမ်ိဳးေပါင္းတို ့စားစရာ ဘို ့ျမက္ပင္အမ်ိဳးမ်ိဳးတို ့ကို ၊ငါေပးမည္ဟုမိန္ ့ေတာ္မူ သည္ ့အတိုင္း ျဖစ္ေလ၏။ ဘုရားသခင္သည္ မိမိဖန္ဆင္းသမွ်ေသာ၊ အရာတို ့ကို ၾကည္ ့ရႈလွ်င္ ၊အလြန္ေကာင္းသည္ကို ျမင္ေတာ္မူ၍၊ညဦးႏွင့္ နံနက္သည္ ဆဌမ ေန ့ရက္ျဖစ္ေလ၏။ က မၻာဦးက်မ္း ၁း ၂၇-၃၁။
၂။လူ၏စံုလင္ခ်မ္းသာေသာ၊ အျဖစ္သည္ ယခုကဲ ့သို အျပစ္ရွိေသာ၊ အျဖစ္သို ့အဘယ္သို ့ေျပာင္းလဲသနည္း။
ဤအေၾကာင္းအရာ ဟူမူကား ၊အျပစ္တရားသည္တေယာက္ေသာသူအားျဖင့္ ၊ဤေလာကသို ့၀င္၍၊အျပစ္တရားအားျဖင္ ့ေသျခင္းတရား၀င္သည္ႏွင့္အညီ၊လူအေပါင္းတို ့သည္၊
အျပစ္၇ွိေသာေၾကာင့္ေသျခင္းသို ့ေရာက္ၾကရ၏။ ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၅း၁၂။
ထိုအပင္သည္စားဖြယ္ေကာင္းျခင္း၊ အဆင္းလဲလွျခင္း၊ ပညာကိုတိုးပြားေစလိုေသာငွာ၊ ႏွစ္သက္ဖြယ္ေသာအပင္ျဖစ္ျခင္းကို ၊ မိန္းမသည္ျမင္လွ်င္ အသီးကိုယူ၍စား၏။မိမိခင္ပြန္းအားလဲေပး၍ သူသည္လဲစား၏။
က မၻာဦးက်မ္း ၃း ၆
ေယာက္က်ားကိုလဲ၊ထိုအပင္၏အသီးကိုမစားရဟု ငါပညတ္ေသာ္လည္း၊ ၊သင္သည္မယား၏စကားကိုနားေထာင္၍၊ စားမိေသာေၾကာင့္ ေျမသည္သင္၏အတြက္၊က်န္ျခင္းကိုခံ လွ်က္
ရွိ၏။ေျမ၏အသီးကိုတသက္ပါတ္လံုး၊ ပင္ပန္းစြာစားရမည္။ ဆူးပင္အမ်ိဳးမ်ိဳးတို ့ကိုလဲ၊ သင့္အဖို ့ေျမေပါက္ေစမည္၊လယ္၌ျဖစ္ေသာ ဟင္းသီးဟင္းရြက္တို ့ကို၊ သင္စားရမည္။သင္ထြက္ရာေျမသို ့မျပန္မွီ တိုင္ေအာင္၊ သင္၏မ်က္ႏွာျပင္မွ၊ ေခ်ြးထြက္လွ်က္ အစာကိုစားရမည္။ အေၾကာင္းမူကား၊ သင္သည္ ေျမ မႈန္ ့ျဖစ္၍ ေျမ မႈန္ ့သို ့ျပန္ ရမည္ ဟု မိန္ ့ေတာ္မူ၏။ ကမၻာဦးက်မ္း ၃း ၁၇-၁၉။
၃။လူသည္ေဖာက္ျပန္ေသာေၾကာင္ ့၊ အဘယ္အရာကို ဆံုးရႈံး ခံရသနည္း။
အေၾကာင္းမူကား ၊တေယာက္ေသာသူသည္ နားမေထာင္ေသာအားျဖင္ ့၊လူမ်ားတို ့သည္ အျပစ္ေရာက္သည့္ နည္းတူ၊ တေယာက္ေသာသူသည္နားေထာင္ေသာအားျဖင့္၊လူမ်ားတို ့သည္ေျဖာင့္မတ္ရာသို ့ေရာက္ၾကရ၏။
ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၅း၁၉။
လူသည္အဘယ္သို ့ေသာသူျဖစ္၍ ၊ကိုယ္ေတာ္သည္ေအာက္ေမ့ေတာ္မူရသနည္း။ လူသားသည္အဘယ္သို ့ေသာသူျဖစ္၍၊အၾကည့္အရႈ ၾကြလာေတာ္မူသနည္း။ သူ့ကိုေကာင္းကင္တမန္တို ့ေအာက္၌၊ အနည္းငယ္ႏွိမ့္ေတာ္မူျပီး၊ သူ၏ေခါင္းကို ဘုန္းအသေရႏွင္ ့၊ပတ္ရစ္ေတာ္မူျပီ။ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာ၊ အရာမ်ားကိုအုပ္စိုးေစေတာ္မူ၍ ၊သိုးႏြားအစရွိေသာ၊ ေျမတိရ စၦန္၊မိုးေကာင္းကင္ငွက္၊ပင္လယ္ငါးႏွင့္
ပင္လယ္လမ္း၌ သြားတတ္ေသာတိရ စၦန္မွစ၍၊ခပ္သိမ္းေသာအရာတို ့ကို၊သူ၏ေျခေအာက္၌ ၊ခ်ထားေတာ္မူျပီ။
ဆာလံက်မ္း ၈း၄-၈။
ခပ္သိမ္းေသာအရာတို ့ကို သူ၏ေျခေအာက္၌ခ်ထားေတာ္မူျပီဟု၊သက္ေသခံသတည္း ခပ္သိမ္းေသာအရာတို ့ကိုခ်ထားေတာ္မူ၏ဟုဆိုေသာ္၊ မခ်မထားပဲ၊က်န္ရစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ် မရွိရ။ ယခမူကား၊ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို ့သည္ ခ်ထားလွ်က္ရွိသည္ကို ငါတို ့မျမင္ရၾကေသး။
ေဟျဗဲၾသ၀ါဒစာ ၂း၈။
၄။အျပစ္မွ ဘာျဖစ္ေသးသနည္း။
အျပစ္တရား၏ အခကားေသျခင္းေပတည္း။
ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၆း၂၃။
တပ္မက္ေသာစိတ္သည္ ပဋိသေႏၵယူ၍ ဒုစရိုက္ကိုေျပာင္းတတ္၏။ ဒုစရိုက္သည္လည္း၊ျပည့္စံုလွ်င္ ေသျခင္းကိုဘြားတတ္၏။
ရွင္ယာကုတ္ၾသ၀ါဒစာ ၁း ၁၅။
၅။ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ထြက္တရားေတာ္သည္ လူ၏အျပစ္ကိုအဘယ္ကဲ ့သို ့ေဖါ္ျပသနည္း။
အၾကင္သူ၏ အထံ၌ အေစခံက်ြန္ျဖစ္ျခင္းငွာ၊သင္တို ့၀င္၍ အေစခံ၏။ ထိုသူသည္ေသျခင္းႏွင့္ ယွဥ္ေသာ အျပစ္တရားျဖစ္ေစ၊ေျဖာင့္မတ္ရာသို ့ေရာက္ျခင္းႏွင့္ ယွဥ္ေသာ နားေထာင္ျခင္းတရားျဖစ္ေစ၊
သင္တို ့၏သခင္ျဖစ္သည္ကို၊မသိၾကသေလာ။
ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၆း၁၆။
လႊတ္ျခင္းအခြင့္ရွိသည္ဟု ၀န္ခံလွ်က္ပင္ ၊ကိုယ္တိုင္ပုပ္ပ်က္ျခင္း၏ က်ြန္ျဖစ္ၾက၏။ အဘယ္သို ့နည္းဟူမူကား၊ လူကိုနိုင္ေသာ အရာသည္ လူ၏သခင္ျဖစ္၏။
ရွင္ေပတရု ၾသ၀ါဒစာ ဒုတိယေစာင္ ၂း၁၉။
ေယရႈကလည္း ၊ငါသည္ကိုယ့္အေၾကာင္းကို သက္ေသခံေသာ္လည္း၊ ငါ့သက္ေသတည္၏။အေၾကာင္းမူကား၊ ငါသည္အဘယ္အရပ္က လာသည္ကို ၎၊အဘယ္အရပ္သို ့သြားသည္ကို၎၊ငါသိ၏။
ရွင္ေယာဟန္ ၈း၁၄။
စိတ္ႏွလံုးသည္ခပ္သိမ္းေသာ အရာထက္ စဥ္းလဲတတ္၏။ အလြန္ယိုယြင္းေသာ သေဘာရွိ၏။ စိတ္ႏွလံုးသေဘာကို အဘယ္သူသိႏိုင္သနည္း။
ေယရမိ အနာဂတၱိက်မ္း ၁၇း၉။
၆။လူသည္မိမိခြန္အားတန္ဘိုးႏွင့္ အျပစ္၏ က်ြန္ အျဖစ္မွ လြတ္ကင္းဖို ့ရာ ေမွ်ာ္လင့္ ျခင္းရွိသေလာ။
ထိုအခါ သင္တို ့သည္ ခရစ္ေတာ္ကို မသိ ၊ ဣသေရလ အေပါင္း အသင္း၌ မ၀င္ ၊ဂတိေတာ္ပါေသာ ပဋိညာဥ္ တရားတို ့ႏွင့္မဆိုင္ ၊ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းမရွိ၊ ေလာက၌ ဘုရားမဲ့ေနၾကသည္ကို ၎၊ ေအာက္ေမ့ၾကေလာ့။
ဧဖက္ ၾသ၀ါဒစာ ၂း၁၂။
သင္သည္ေပါက္ဆပ္ျပာႏွင့္ေရခ်ိး၍။ခ်က္ေသာဆပ္ျပာကိုသံုးေသာ္လည္း၊သင္၏အျပစ္သည္ ငါ့ေရွ ့မွာထင္ရွားသည္ဟု အရွင္ထာ၀ရဘုရားမိန္ ့ေတာ္မူ၏။
ေယရမိအနာဂတၱိက်မ္း ၂း၂၂။
အဲသေရာပိလူသည္ မိမိအေရ၏အဆင္ကို၎၊က်ားသစ္သည္မိမိ၏ အကြက္အက်ားတို ့ကို၎၊ေျပာင္းလဲႏိုင္သေလာ။ေျပာင္လဲႏိုင္လွ်င္၊ဒုစရိုက္ကို ျပဳေလ့ရွိေသာသူတို ့သည္ ၊သုစရိုက္ကို ျပဳျခင္းငွာ
တတ္ႏိုင္ၾကလိမ့္မည္။
ေယရမိအနာဂတၱိက်မ္း ၁၃း၂၃။
ထာ၀ရဘုရားမိန့္ေတာ္မူသည္ကား၊လူကို ကိုးစား၍လူသတၱ၀ါကို အမွီျပဳသျဖင့္၊စိတ္ႏွလံုးထဲ၌ ထာ၀ရဘုရားထံေတာ္မွ ထြက္သြားေသာသူသည္ က်ိန္အပ္ေသာသူျဖစ္၏။ ထိုသူသည္လြင္ျပင္၌ ရွိေသာ သစ္ပင္ေျခာက္ကဲ ့သို ့ျဖစ္၍ ၊ေကာင္းက်ိဳးေရာက္ေၾကာင္းကို မသိရ၊ အဘယ္သူမွ်မေနေသာ ဆားေျမ၊ေသြ့ေျခာက္ေသာ လြင္ျပင္၌ ေနရလိမ့္မည္။
ေယရမိအနာဂတၱိက်မ္း ၁၇း၅-၆။
၇။အဘယ္နည္းအားျဖင့္သာ ကယ္တင္ျခင္းကိုရႏိုင္သနည္း။
ယံုၾကည္ေသာအားျဖင့္ ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ ။ကယ္တင္ျခင္းသို ့ေရာက္ရ၏။ကိုယ္အလို အေလွ်ာက္ေရာက္ရသည္မဟုတ္။
ဧဖက္ၾသ၀ါဒစာ ၂း၈။
ငါတို ့က်င့္ေသာ ေျဖာင့္မတ္ျခင္း အက်င့္ အားျဖင့္မဟုတ္ပဲ၊၊မိမိသနားျခင္းဂရုဏာေတာ္ႏွင့္အညီ၊ဒုတိယေမြးျခင္းႏွင့္ဆိုင္ေသာ ေဆးေၾကာျခင္းအားျဖင့္၎
၊သန့္ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ အသစ္ျပဳျပင္ျခင္း အားျဖင့္၎၊ငါတို ့ကို ကယ္တင္ေတာ္မူ၏။တိတုၾသ၀ါဒစာ ၃း၅။
၈။လူသည္ကယ္တင္ျခင္းရဖို ့ရန္ ဘုရားသခင္သည္ အဘယ္သို ့ၾကံစည္ေတာ္မူသနည္း။
ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ကို ယံုၾကည္ေသာသူအေပါင္းတို ့သည္ ပ်က္စီးျခင္းသို ့မေရာက္၊ထာ၀ရအသက္ကို ရေစျခင္းငွာ၊ဘုရားသခင္သည္ မိမိ၌ တပါးတည္းေသာ သားေတာ္ကို စြန့္ေတာ္မူသည့္တိုင္ေအာင္ ေလာကီသားတို ့ကို ခ်စ္ေတာ္မူ၏။
ရွင္ေယာဟန္ခရစ္၀င္ ၃း၁၆။
သားေတာ္အားျဖင့္ငါတို ့သည္ အသက္ရွင္ေစျခင္းငွါ၊ ဘုရားသခင္သည္တပါးတည္းေသာသားေတာ္ကို ဤေလာကသို ေစလႊတ္ေတာ္မူေသာ အရာ၌ ၊ငါတို ့ကိုခ်စ္ေတာ္မူေသာ ေမတၱာေတာ္သည္ ထင္ရွားလွ်က္၇ွိ၏။ ငါတို ့သည္ ဘုရားသခင္ကို ခ်စ္ၾကသည္ဟုမဆို၊ ဘုရားသခင္သည္ငါတို ့ကိုခ်စ္၍ ငါတို ့၏အျပစ္ ေျဖစရာအေၾကာင္း၊ ျဖစ္ေစျခင္းငွါ၊သားေတာ္ကိုေစလႊတ္ေတာ္မူေသာ အရာ၌ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတာ္ရွိ၏။
ရွင္ေယာဟန္ၾသ၀ါဒစာ ပဌမေစာင္ ၄း ၉-၁၀။
၉။ဤ ၾကံစည္ေတာ္မူခ်က္ အဘယ္သို ့ျပည့္စံုျခင္းသို ့ေရာက္သနည္း။
သားေယာက္က်ားကိုဘြားျမင္လိမ့္မည္။ထိုသားသည္မိမိလူတို ့ကို အျပစ္မွ ကယ္ခ်ြတ္မည့္သူျဖစ္ေသာေႀကာင့္ ၊ေယရႈဟူေသာအမည္ျဖင့္ မွည့္ရမည္ဟု ေကာင္းကင္တမန္ ဆို၏။
ရွင္မႆဲခရစ္၀င္ ၁း၂၁။
အခ်ိန္ကာလေစ့ေသာအခါ။ ငါတို ့သည္သား၏၊အခြင့္အရာကို ခံၾကရမည္အေၾကာင္း၊ ပညတ္တရားလက္၌ ရွိေသာ ၊ ငါတို ့ကိုေရြးႏႈတ္ေစျခင္းငွါ ၊ မိန္းမ၀မ္း၌ ပဋိသေႏၵ ယူ၍ ။ပညတ္တရားေအာက္၌ ၊ဘြားျမင္ရေသာ သားေတာ္ကို ဘုရားသခင္သည္ ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။
ဂလာတိၾသ၀ါဒစာ ၄း၄-၅။
၁၀။ခရစ္ေတာ္သည္ ကၽြန္ပ္ တို ့အဖို ့ အဘယ္အျဖစ္ကို ခံယူသနည္း။
အဘယ္ေၾကာင့္နည္းဟူမူကား၊ ဘုရားသခင္သည္ အျပစ္ ႏွင့္ ကင္းစင္ေသာသူကို၊ ငါတို ့အတြက္ေၾကာင့္ အျပစ္၇ွိေသာသူျဖစ္ေစေတာ္မူ၏။အေၾကာင္းမူကား၊ ငါတို ့သည္ ထိုသူအားျဖင့္ ဘုရားသခင္ေရွ ေတာ္၌ ၊ေျဖာင့္မတ္ေသာသူျဖစ္မည္အေၾကာင္းတည္း။
ေကာရိ ႏၱဳ ၾသ၀ါဒစာ ဒုတိယေစာင္ ၅း၂၁။
ထို ့ေၾကာင့္ဘုရားသခင္ေရွ ့ေတာ္၌ ၊ပညတ္တရားအားျဖင္ ့၊ အဘယ္သူမွ် ေျဖာင့္မတ္ရာသို ့၊မေရာက္နိုင္ဟု ထင္ရွားလွ်က္ရွိ၏။ သစ္တိုင္၌ ဆြဲထားျခင္းကို ခံရေသာသူတိုင္း၊က်ိန္ျခင္းကို ခံရေသာသူ ျဖစ္သည္ဟု က်မ္းစာလာသည္ ႏွင့္အညီ၊ ခရစ္ေတာ္သည္ ငါတို ့အတြက္ေၾကာင့္ ၊က်ိန္ျခင္းကို ခံရေသာသူျဖစ္၍ ၊ငါတို ့ကို ပညတ္တရား၏ က်ိန္ျခင္းမွ။ေရြးႏႈတ္ေတာ္မူျပီ။
ဂလာတိ ၾသ၀ါဒစာ ၃း၁၃။
ထိုသူသည္ ငါတို ့လြန္က်ဴးးျခင္းအျပစ္မ်ားေၾကာင့္၊နာက်င္စြာထိုးျခင္း၊ႏွိပ္စက္ျခင္းကို ခံရေလ၏။ငါတို ့ဒျငိမ္သက္ျခင္းခ်မ္းသာကို၊ ျဖစ္ေစေသာ ဆံုးမျခင္းသည္ သူ ့အေပါ္သို ့ေရာက္၍ ၊သူခံရေသာ ဒဏ္ခ်က္အားျဖင္ ့ငါတို ့သည္ အနာေပ်ာက္လွ်က္ရွိၾက၏။ငါတို ့ရွိသမွ်တို ့သည္၊ သိုးကဲ ့သို ့ လမ္းလြဲ လ်ွ်က္ ၊ကိုယ့္လမ္းသို ့အသီးသီး၊လိုက္သြားၾကသည္ျဖစ္၍ထာ၀ရဘုရားသည္ခပ္သိမ္းေသာ၊
ငါတို ့၏အျပစ္မ်ားကို သူ့အေပါ္သို ့တင္ထားေတာ္မူ၏။ေဟရွာယအနာဂတၱိက်မ္း ၅၃း၅-၆။
၁၁။ခရစ္ေတာ္၏ ကုသိုလ္ေတာ္အားျဖင့္က်ြႏု ္ပ္တို ့သည္ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းကို အဘယ္သို ့ရရွိသနည္း။
ထို ့ေၾကာင့္ငါတို ့သည္ ယံုၾကည္ျခင္းရွိ၍ ေျဖာင့္မတ္ရာသို့ေရာက္လွ်င္ ငါတို ့
သခင္ေယရႈခရစ္အားျဖင့္ ဘုရားသခင္ေရွ ့ေတာ္၌ ျငိမ္သက္ျခင္းကို ခံစားၾက၏။ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၅း၁။
ေယရႈခရစ္ကို ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္၊ ေျဖာင့္မတ္ရာသို ့ေရာက္ၾကသည္ကို၊
အျပစ္ထင္ရွားေသာတပါးအမ်ိဳးသားမဟုတ္ဘဲ၊ဇာတိအမ်ိဳးအားျဖင့္ ယုဒလူျဖစ္ေသာငါတို ့သည္၊အမွန္သိသည္ႏွင့္အညီ၊ပညတ္တရား၏အက်င့္အားျဖင့္ေျဖာင့္မတ္ရာသို ့မေရာက္၊ခရစ္ေတာ္ကို ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင္ ့၊ေျဖာင့္မတ္ရာသို႔ ေရာက္ျခင္းငွါ၊ငါတို ့ပင္ ေယရႈ ခရစ္ကို၊ယံုၾကည္ၾကျပီ။ အေၾကာင္းမူကား၊ပညတ္တရား၏အက်င့္အားျဖင့္အဘယ္သူမွ် ေျဖာင့္မတ္ရာသို ့မေရာက္နိုင္ရာ။ခရစ္ေတာ္
အားျဖင့္ေျဖာင့္မတ္ရာသို ့ေရာက္ျခင္းငွါ ငါတို ့သည္က်ိဳးစားအားထုတ္လွ်က္ပင္၊အျပစ္ထင္ရွားေသာသူျဖစ္ေသးသည္မွန္လွ်င္၊ ခရစ္ေတာ္သည္ အျပစ္ရားကို ျပဳစုေသာသူျဖစ္သေလာ။ထိုသို ့မျဖစ္နိုင္ရာ။အထက္ကငါျဖိုဖ်က္ေသာအရာကို၊ေနာက္တဖန္
ငါတည္ေဆာက္ျပန္လွ်င္၊ကိုယ္အျပစ္ရွိသည္ကိုကိုယ္ထင္ရွားစြာျပ၏။ ထိုမွတပါးငါသည္ဘုရားသခင္ႏွင့္ဆိုင္ေသာအရာ၌ အသက္၇ွင္မည္အေၾကာင္း၊ပညတ္တရးႏွင့္ဆိုင္ေသာ အရာ၌၊ပညတ္တရားအားျဖင့္ေသလွ်က္ေန၏။ ငါသည္ခရစ္ေတာ္ႏွင့္အတူ၊လက္၀ါးကပ္တိုင္မွာ အေသခံျပီ၊
သို့ေသာ္လည္း အသက္ရွင္ေသး၏။ထိုသို ့ဆိုေသာ္ငါသည္ ကိုယ္တိုင္မရွင္ ခရစ္ေတာ္သည္ ငါ၌ ရွင္ေတာ္
မူ၏။ကိုယ္ခႏၵာ၌ ယခုငါရွင္ေသာ အသက္သည္၊ ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ကို၊ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္တည္၏။သားေတာ္သည္ငါ့ကိုခ်စ္၍၊ငါ့အဖို ့
ကိုယ္ကိုစြန့္ေတာ္မူ၏။
ဂလာတိၾသ၀ါဒစာ ၂း၁၆-၂၀။
ထိုမွ်မက ငါ၏သခင္ေယရႈခရစ္ကို သိေသာပညာသည္ အဘယ္မွ် ေလာက္ျမတ္သည္ကိုေထာက္၍ ခပ္သိမ္းေသာ အရာတို ့ကို ရံႈးေစေသာ အရာကဲ ့သို ့ငါထင္မွတ္၏။
ဖိလိပၸိၾသ၀ါဒစာ ၃း၈-၉။
၁၂။ေယရႈခရစ္၌ ယံုၾကည္ျခင္းမွတပါး အျခားေသာနည္းအားျဖင့္ ကယ္တင္ျခင္းကိုရႏိုင္သေလာ။
ထိုသခင္၏နာမေတာ္မွတပါး ငါတို ့ကိုယင္တင္နိုင္ေသာ နာမတစံုတခုကိုမွ် ေကာင္းကင္ေအာက္လူတို ့တြင္ မေပါ္မရွိဟု ေပတရုသည္ ထိုသူတို့အားမြက္ဆို၏။
တမန္ေတာ္၄း၁၂
သားေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူသည္ ထာ၀ရအသက္ကိုရ၏။သားေတာ္ကိုပယ္ေသာသူမူကား အသက္ကိုမေတြ့ရ။ထိုသူ၏အေပါ္၌ ဘုရားသခင္၏အမ်က္ေတာ္တည္ေနသည္ဟု ေယာဟန္ေဟာေလ၏။
ရွင္ေယာဟန္ခရစ္၀င္ ၃း၃၆။
၁၃။ကယ္တင္ျခင္းခံစားဖို ့ရန္ ဘုရားသခင္ၾကံစည္ေတာ္မူခ်က္သည္ ဘယ္ေလာက္တတ္နိုင္သနည္း။
ထို ့ေၾကာင့္အၾကင္သူတို ့သည္ ေယရႈအားျဖင့္ ဘုရားသခင္အထံေတာ္သို ့ခ်ဥ္းကပ္ၾက၏ထိုသူတို ့၏
အမႈကိုကိုယ္ေတာ္သည္ ေစာင့္လွ်က္ ၊ကာလအစဥ္အသက္ရွင္ေသာေၾကာင့္ ၊သူတို ့ကိုအစဥ္ကယ္တင္ျခင္းငွါ တတ္နိုင္ေတာ္မူ၏။ေဟျဗဲၾသ၀ါဒစာ ၇း၂၅။
ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ကို ယံုၾကည္ေသာသူအေပါင္းတို ့သည္ ပ်က္စီးျခင္းသို ့မေရာက္ ၊ထာ၀ရအသက္ကိုရေစျခင္းငွါ ဘုရားသခင္သည္မိမိ၏တပါးတည္းေသာ သားေတာ္ကိုစြန္႔တာ္မူသည့္တိုင္ေအာင္ ေလာကီသားတို ့ကိုခ်စ္ေတာ္မူ၏။
ရွင္ေယာဟန္ခရစ္၀င္ ၃း၁၆။
ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်တည္းဟူေသာ ၊ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို ့အား ဘုရားသခင္၏သားျဖစ္ရေသာ အခြင့္ကိုေပးေတာ္မူ၏။
ရွင္ေယာဟန္ခရစ္၀င္ ၁း၁၂။
၁၄။ခရစ္ေတာ္သည္ က်ြႏု ္ပ္တို့အလိုမ်ားကို သိေတာ္မူသည့္အေၾကာင္း က်ြ ႏု ္ပ္တို့သည္ ယံုမွားျခင္းမရွိဘဲအဘယ္သို ့သိနိုင္သနည္း။
ငါတို ့ယဇ္ပေရာဟိတ္မင္းသည္ ငါတို ့ခံရေသာ ဆင္းရဲဒုကၡမ်ားေၾကာင့္ မၾကင္နာနိုင္ေသာသူမဟုတ္ ။ငါတို့ခံရသည္နည္းတူ ၊အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာစံုစမ္းေနွာက္ယွက္ျခင္းတို႔ကို ခံုဘူးေသာသူျဖစ္ေတာ္မူ၏။သို႔ရာတြင္ ဒုစရိုက္အျပစ္ႏွင့္ ကင္းလႊတ္ေတာ္မူ၏။ထို့ေၾကာင့္ငါတို့သည္ သနားျခင္းဂရုဏာကို၎၊ေတာ္ေလ်ာ္ေသာမစျခင္း၊ေက်းဇူးေတာိကို၎၊ခံရမည္အေၾကာင္း၊ရဲ ရင့္ေသာစိတ္ႏွင့္ ေက်းဇူးပလႅင္ေတာ္သို ့တိုး၀င္ခ်ဥ္းကပ္ၾကကုန္အံ့။
ေဟျဗဲၾသ၀ါဒစာ ၄း၁၅-၁၆။
ထို ့ေၾကာင့္ခရစ္ေတာ္သည္၊လူတို့၏အျပစ္ေျဖစရာ၊အေၾကာင္းကိုစီရင္၍၊ဘုရားသခင္ႏွင့္
စပ္ဆိုင္ေသာအတို့၌ကရုဏာႏွင့္သစၥာႏွင့္၎၊ျပည့္စံုေသာ
ယဇ္ပေရာဟိတ္ အၾကီးျဖစ္အံ့ေသာငွါ ၊မိမိညီအကိုတို့ႏွင့္၊ံုးလံုးတူရေသာအေၾကာင္းရွိ၏။ ထိုသို့စံုစမ္းေႏွာက္ယွက္ျခင္းကိုကိုယ္ေတာ္တိုင္ခံ၍၊ဒုကၡဆင္းရဲ့ျခင္း၌က်င္လည္ေသာေၾကာင့္ စံုစမ္းေႏွာက္ယွက္ျခင္းအမႈႏွင့္ေတြ့ၾကံုေသာသူတို့ကိုမစျခင္းငွါ တတ္နိုင္ေတာ္မူ၏။
ေဟျဗဲၾသ၀ါဒစာ ၂း၁၇-၁၈။
၁၅။ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ကယ္တင္ျခင္းခံစားဖို့ရန္ၾကံစည္ေတာ္မူခ်က္၌၊မည္သည့္အရာပါ၀င္သနည္း။
လူသားသည္ေပ်ာက္ေသာသူတို့ကိုရွာ၍ကယ္တင္အံ့ေသာငွါ ၾကြလာသတည္းဟုဇကၡဲကိုမိန့္ေတာ္မူ၏။
ရွင္လုကာခရစ္၀င္၁၉း၁၀။
အို ဧဒါလင့္စင္၊ဇိအုန္သတို့သမီးေနရာကုန္း ၊သင္သည္အစိုးရလိမ့္မည္။အရင္တည္ေသာအာဏာ ၊
တည္ျပန္လိမ့္မည္။နိုင္ငံေတာ္သည္ ေယရုရွလင္သတို့သမီးလက္သို ့တဖန္ေရာက္လိမ့္မည္။
မိကၡာအနာဂတၱိက်မ္း၄း၈။
၁၆။လူတို့အထဲက ေရြးႏႈတ္ျခင္းကို ခံရေသာသူတို့သည္ အဘယ္အျဖစ္သို့ေရာက္မည္နည္း။
သင္၏လူအေပါင္းတို့သည္ ေျဖာင့္မတ္၍၊ျပည္ေတာ္ကိုအစဥ္အျမဲအေမြခံသျဖင့္ ၊ငါ၏ဘုန္းပြင့္ေစျခင္းငွါ၊ငါကိုယ္တိုင္စိုက္၍ျပဳစုေသာ ပ်ိဳးပင္ျဖစ္ရၾကလိမ့္မည္။
ေဟရွာယအနာဂတၱိက်မ္း ၆၀း၂၁။
ညစ္ညူးေသာအရာ၊စက္ဆုပ္ဖြယ္ေသာအရာ၊သစၥာပ်က္ေသာအရာတစံုတခုမွမ၀င္ရဘဲ၊
သိုးသငယ္၏အသက္ စာေစာင္၌စာရင္ေသာသူတို့သာလွ်င္၀င္ရ၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၂၂း၂၇။
ေနာက္တဖန္က်ိန္ျခင္းေဘး တစံုတခုမွ်မရွိ။ထိုျမို့၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္သိုးသူငယ္၏ ပလႅင္ေတာ္၇ွိ၍
၊ဘုရားသခင္၏က်ြန္တို့သည္ ဘုရား၀တ္ကိုျပဳၾကလိမ့္မည္။မ်က္နွာေတာ္ကိုျမင္ရ၍ သူတို့နဖူး၌လည္း နာမေတာ္ကိုေရးထားလွ်က္ ရွိလိမ့္မည္။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၂၂း၃-၄။ဘုရားသခင္သည္ သူတို ့၏မ်က္စိ၌ မ်က္ရည္ရွိသမွ်တို့ကို သုတ္ေတာ္မူမည္။ေနာက္တဖန္ေသေဘး
မရွိရ။စိတ္မသာညည္းတြားျခင္း၊ေအာ္ဟစ္ပင္ပန္းျခင္းလဲမရွိရ။အေၾကာင္းမူကား။ေ၇ွးျဖစ္ဘူးေသာ
အရာတို့သည္ ေရႊ ့သြားၾကျပီ။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၂၁း၄။
၁၇။ဤညစ္ညူးေသာေလာကဓါတ္အစား ဘုရားသခင္သည္ အဘယ္အရာကိုေပးေတာ္မူမည္ဟု ကတိေပးေတာ္မူသနည္း။
ၾကည့္ရႈေလာ့၊မိုဃ္းေကာင္းကင္သစ္ႏွင့္ ေျမၾကီးသစ္ကို ငါဖန္ဆင္းမည္။အရင္မိုဃ္းေကာင္းကင္ႏွင့္
ေျမၾကီးကိုမေအာက္ေမ့ရ။ႏွလံုးမမွတ္မိရ။
ေဟရွာယအနာဂတၱိက်မ္း ၆၅း၁၇။
ေကာင္းကင္သစ္ႏွင့္ ေျမၾကီးသစ္ကိုလည္းငါျမင္၏။အဘယ္သို့နည္းဟူမူကား၊ေရွးေကာင္းကင္ႏွင့္
ေရွးေျမၾကီးသည္ ေရႊ ့သြားၾျပီ။ထိုအခါမွစ၍ သမုဒၵရာမရွိ။
ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၂၁း၁။
ယခုရွိသမွ်ေသာအရာတို ့သည္ ပ်က္ရေသာ္လည္း၊ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရာတည္ေနရာ ၊မိုဃ္းေကာင္းကင္အသစ္ႏွင့္ ေျမၾကီးအသစ္ကိုငါတို့သည္ ဂတိေတာ္ႏွင့္အညီ၊ေျမာ္လင့္ၾက၏။
ရွင္ေပတရုၾသ၀ါဒစာ ၃း၁၃။
ကယ္တင္ျခင္းခံစားဖို့ရန္ ဘုရားသခင္ၾကံစည္ေတာ္မူခ်က္သည္ အျပစ္ႏွင့္ေပ်ာ္ေမြ ့ေနေသာ၊
၁၈။အျပစ္သားတို ့ကို အဘယ္သို ့ျဖစ္ေစမည္နည္း။
ေၾကာက္တတ္ေသာသူ၊မယံုၾကည္ေသာသူ၊စက္ဆုပ္ရြံရွာဘြယ္ေသာသူ၊လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊မတရားေသာေမထံုမွီ၀ဲေသာသူ၊ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ေသာသူ၊သစၥာပ်က္ေသာ
သူအေပါင္းတို့မူကား၊ ဒုတိယေသျခင္းတည္းဟူေသာ ကန္ ့ႏွင့္ေလာင္ေသာ မီးအိုင္ထဲ၌ မိမိတို ့အဘို ့ကို
ရၾကလိမ့္မည္ဟူ၍၎ ငါ့အားမိန္ ့ေတာ္မူ၏။ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၂၁း၈။
မီးဖို၌ မီးေလာင္သကဲ ့သို ့ေလာင္ေသာေန ့ရက္ကာလသည္ ေရာက္လိမ့္မည္။မာနၾကီးေသာသူႏွင့္
ဒုစရိုက္ကိုျပဳေသာသူအေပါင္းတို ့သည္ အမႈိုက္ေျခာက္ျဖစ္ၾကလိမ့္မည္။သူတို ့အရင္းအဖ်ားမွ မၾကြင္းေစ
ျခင္းငွါ ထိုေန ့ရက္သည္ေလာင္လိမ့္မည္ဟု ေကာင္းကင္ဗိုလ္ေျခ အရွင္ထာ၀ရဘုရား မိန္ ့ေတာ္မူ၏။
မာလခိအနာဂတၱိက်မ္း ၄း၁။
ထိုသူတို ့ကလည္း အေသသတ္ျခင္းကိုခံခဲ ့ျပီးေသာ သိုးသူငယ္သည္၊တန္ခိုး၊စည္းစိမ္၊ပညာ၊အစြမ္းသတၱိ ၊ဂုဏ္အသေရ၊ဘုန္းအာႏုေဘာ္၊ေကာင္းၾကီးမဂၤလာကို
ခံထိုက္ေတာ္မူ၏ဟု ၾကီးေသာအသံႏွင့္ေျပာဆိုၾက၏။
ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၅း၁၂ ။
၁၉။ကယ္တင္ျခင္းခံစားဖို ့ရာ ဘုရားသခင္၏ ၾကံစည္ေတာ္မူခ်က္ကို အဘယ္မွာေတြ ့၍ သင္ၾကားႏိုင္သနည္း။
ငါသည္ခရစ္ေတာ္၏ ဧ၀ံေဂလိတရားေၾကာင့္ ၊ရွက္ေၾကာက္ျခင္းမရွိ။အေၾကာင္းမူကား၊ထိုတရားသည္ေရွးဦးစြာ၌ ယုဒလူ၊ေနာက္၌ ေဟသလလူ၊ယံုၾကည္သမွ်ေသာသူအေပါင္းတို ့ကို ကယ္တင္ေစေသာဘုရားသခင္၏
တန္ခိုးေတာ္ျဖစ္၏။အဘယ္သို ့ျဖစ္သနည္းဟူမူကား၊ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ အသက္ရွင္လိမ့္မည္ဟု က်မ္းစာလာသည္ႏွင့္အညီ၊ယံုၾကည္ျခင္း၌တည္ေသာ ဘုရားသခင္၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားသည္ ၊ယံုၾကည္ျခင္းအဖို ့အလို့ငွါ ဧ၀ံေဂလိတရားအားျဖင့္ထင္ရွားလွ်က္ရွိ၏။ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၁း၁၆-၁၇။
က်မ္းစာအားျဖင့္ ထာ၀ရအသက္ကို ရမည္ဟုစိတ္ထင္ႏွင့္ သင္တို ့သည္ က်မ္းစာကိုေစ့ေစ့ၾကည့္ရႈၾက၏။ထိုက်မ္းစာပင္ ငါ၏သက္ေသျဖစ္၏။
ရွင္ေယာဟန္ခရစ္၀င္ ၅း၃၉။
ေယရႈခရစ္ကိုယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ကယ္တင္ျခင္းအလိုငွါ ပညာကိုေပးနိုင္ေသာ ဓမၼက်မ္းစာကို
ငယ္ေသာအရြယ္မွစ၍ ေလ့က်က္သည္ကို ၎သိမွတ္သည္ႏွင့္၊အထက္ကသင္၍ ႏွလံုးသြင္းမိေသာ
အယူ၀ါဒ၌ တည္ေနေလာ့။
တိေမာေသၾသ၀ါဒစာဒုတိယေစာင္ ၃း၁၅။